window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-58820196-1');
Specialist in visuele communicatie
Klantenvertellen Gemiddeld 8,7/10 uit 112 beoordelingen

Content marketing goed inzetten

Content marketing goed inzetten

2019-01-04T16:28:50+00:004 januari 2019|

Content marketing is het creëren en publiceren van relevante content voor potentiële klanten of om de relatie met bestaande klanten te onderhouden. Maar waar begin je en hoe zet je content marketing goed in? In dit artikel hopen we je op weg te helpen. Belangrijk is om eerst na te denken over de behoefte van een klant en schrijf niet vanuit de behoefte van het bedrijf! Ook hier geldt: eerst iets geven, voordat je wat kunt ontvangen. Houd dit in het achterhoofd.

Strategie en doelgroep

Start met een online strategie en richt je op een specifieke doelgroep en stel een doel. Kies je platform en kanalen en zorg dat deze optimaal werken en op meerdere apparaten goed vindbaar zijn. Kies zorgvuldig je social media kanalen uit en ga de interactie aan met de klant, indien van toepassing. Een andere mogelijkheid is het inzetten van Google Ads. Op basis van zoekwoorden verschijnt er een relevante advertentie van jou product of dienst.

Waardevolle content

Wil je zelf aan de slag met content marketing? Met onze expertise op het gebied van online marketing en content creatie ondersteunen wij je graag. Met contentcreatie maak je namelijk waardevolle content voor je doelgroep. Bereik met de juiste contentstrategie de juiste mensen, via het juiste kanaal, met de juiste content. Onze specialisten helpen je graag op weg met het maken van de juiste strategie content.

Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verhogen. Blijf je onze site gebruiken dan ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Accepteer