Actief zijn op LinkedIn kan van grote waarde zijn voor jouw bedrijf. Je kunt er connecties opdoen met interessante personen en je eigen activiteiten op zakelijk (en persoonlijk) gebied delen met de buitenwereld. Daarin wil je natuurlijk graag opvallen. In dit artikel lees je hoe jouw bericht opvalt tussen alle content van andere LinkedIn gebruikers door het gebruiken van een ander lettertype op LinkedIn.

๐”ผ๐•–๐•Ÿ ๐•’๐•Ÿ๐••๐•–๐•ฃ ๐•๐•–๐•ฅ๐•ฅ๐•–๐•ฃ๐•ฅ๐•ช๐•ก๐•– ๐•š๐•Ÿ ๐•›๐•– ๐•ƒ๐•š๐•Ÿ๐•œ๐•–๐••๐•€๐•Ÿ ๐•“๐•–๐•ฃ๐•š๐•”๐•™๐•ฅ

Je hebt misschien al wel eens berichten voorbij zien komen waarvan je dacht: โ€œHoe doen ze dat toch?โ€. Teksten met cursieve en dubbele lettertypes verschijnen zo nu en dan tussen de LinkedIn feed. Omdat lang niet iedereen weet hoe dit gedaan wordt, heb jij een stapje voor wanneer je jouw tekst op LinkedIn een upgrade geeft!

Ander lettertype op LinkedIn

โ„๐• ๐•– ๐•ก๐•’๐•ค ๐•š๐•œ ๐•™๐•–๐•ฅ ๐•๐•–๐•ฅ๐•ฅ๐•–๐•ฃ๐•ฅ๐•ช๐•ก๐•– ๐•š๐•Ÿ ๐•ž๐•š๐•›๐•Ÿ ๐•ƒ๐•š๐•Ÿ๐•œ๐•–๐••๐•€๐•Ÿ ๐•“๐•–๐•ฃ๐•š๐•”๐•™๐•ฅ ๐•’๐•’๐•Ÿ?

We hebben de gouden truck lang genoeg uitgesteld. Klik maar eens op deze link. Op deze website kun je een willekeurige tekst invoeren, die vervolgens wordt omgezet in meerdere lettertypes. Kies jouw gewenste opmaak in de rechterkolom, selecteer de tekst en kopieer deze naar het tekstvak in LinkedIn.
Zo krijg je teksten zoals onderstaand. Let er wel op dat jouw tekst niet te chaotisch wordt. Je wil natuurlijk wel dat jouw tekst goed leesbaar blijft!

Een aantal tekstvoorbeelden:

๐ƒ๐ข๐ค๐ ๐ž๐๐ซ๐ฎ๐ค๐ญ
๐”ป๐•ฆ๐•“๐•“๐•–๐•๐•– ๐•ฅ๐•–๐•œ๐•ค๐•ฅ
๐•ธ๐–Ž๐–‰๐–‰๐–Š๐–‘๐–Š๐–Š๐–š๐–œ๐–˜
๐‘ช๐’–๐’“๐’”๐’Š๐’†๐’‡
uวสŒoqวส‡sษนวpuO
โ’ทโ“žโ“›โ“›โ“”โ“ฃโ“™โ“”โ“ข

โ„‚๐• ๐•Ÿ๐•ฅ๐•–๐•Ÿ๐•ฅ ๐•ž๐•–๐•ฅ ๐•š๐•Ÿ๐•™๐• ๐•ฆ๐••

Naast dat het tof is als jouw tekst er even net iets anders uitziet dan normaal, is het natuurlijk nog steeds van belang dat de content die je deelt sterk is en jouw verhaal zo helder mogelijk vertelt. Heb je vragen op het gebied van contentcreatie of op het gebied van reclame/marketing in het algemeen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. We vertellen je graag waar wij goed in zijn en wat we voor jou kunnen betekenen!