window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-58820196-1');
Specialist in visuele communicatie
Klantenvertellen Gemiddeld 8,7/10 uit 112 beoordelingen

Hoe SEA (zoekmachine adverteren) bijdraagt aan succes

Hoe SEA (zoekmachine adverteren) bijdraagt aan succes

2019-01-04T15:39:49+00:004 januari 2019|

SEA (zoekmachine adverteren) draait om het zichtbaar zijn op het moment dat iemand actief zoekt naar de producten of diensten de jij aanbiedt. Dit kan zijn met hele specifieke zoekopdrachten, maar ook op de meer algemene, generieke zoektermen. Relevantie is daarbij van groot belang. Want door met de juiste  boodschap op het juiste moment in beeld te zijn, vergroot je de kans dat je een relevant verkeer aantrekt.

Realistische doelstelling en gewenst rendement

Cruciaal voor een succesvolle campagne is het bepalen van realistische doelstellingen en het gewenste rendement. Van hieruit richt jij je campagne. Ook is het ook belangrijk om te bepalen wat je einddoel is. Wil je meer verkopen? Je naamsbekendheid vergroten? Of gewoon meer bezoekers naar je website leiden? Belangrijke keuzes die een grote invloed hebben op hoe jij je campagnes opzet. Onze specialisten helpen je graag verder en geven je een passend advies.

Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verhogen. Blijf je onze site gebruiken dan ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Accepteer