Bij SEA (online adverteren) wordt van tevoren een budget vastgesteld, dat niet overschreden wordt. Daardoor blijven de uitgaven constant, terwijl een campagne direct resultaat oplevert. In tegenstelling tot bij het toepassen van SEO, dient een website niet eerst geïndexeerd te worden door de zoekmachine, voordat resultaten zichtbaar zijn. Campagnes kunnen bovendien snel en gericht worden opgezet, waardoor websites en webshops altijd in beeld zijn bij potentiële klanten.

Advertenties altijd bovenaan

De advertenties worden in zoekmachines namelijk boven of naast de organische zoekresultaten weergegeven. Het grootste voordeel is dat ondernemers direct weten dat de klant geïnteresseerd is in het product of dienst, doordat de zoekopdracht gelieerd is aan hetgeen het bedrijf aanbiedt. Met de juiste zoektermen en het juiste budget, wordt de juiste doelgroep bereikt. Pakkende advertentieteksten of sprekende aanbiedingen vergroten het aantal websitebezoeken. De specialisten van Mull2media geven je hierbij een passend advies. Meer weten? Neem contact op.