window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-58820196-1');
Specialist in binnen- en buitenreclame
Klantenvertellen Gemiddeld 8,7/10 uit 106 beoordelingen

Indruk maken met een huisstijl

Indruk maken met een huisstijl

2018-11-08T13:56:17+00:0010 september 2018|

Als bedrijf wil je een bepaalde indruk maken op je klanten en prospects. Eén van de middelen die je daarvoor hebt, is een huisstijl. En huisstijl is meer dan alleen een mooi logo. Een goede huisstijl wekt vertrouwen in uw bedrijf en in uw diensten of producten. Met een huisstijl onderscheid je je ook van de concurrentie. Het is dus erg belangrijk om er veel aandacht aan te besteden, want je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken.

Een goede huisstijl is uit 4 elementen opgebouwd:
– logo: een symbool dat vaak gebaseerd is op de diensten of producten die je levert
– kleur: welk gevoel laat je achter. Rood = warm, blauw = zakelijk
– typografie: ook dit heeft met gevoel te maken. Schreefloos = strak, zakelijk. Rond = vriendelijk, zacht
– toegevoegde vormen: huisstijlelementen die aan het logo worden toegevoegd

De huisstijl is de ‘kapstok’ waar alle uitingen van jouw bedrijf aan worden opgehangen. De look & feel van de website bijvoorbeeld moet nauw aansluiten bij die van een bedrijfsbrochure of vistekaartje. Alleen dan wordt de ‘eenheid in beeldvorming’ bereikt die we willen en versterken de uitingen of communicatiemiddelen elkaar.

Een huisstijl op maat laten maken? Neem contact op!

Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verhogen. Blijf je onze site gebruiken dan ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Accepteer