window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-58820196-1');
Specialist in binnen- en buitenreclame
Klantenvertellen Gemiddeld 8,7/10 uit 106 beoordelingen

SEO of SEA?

SEO of SEA?

2018-11-08T15:05:28+00:0010 september 2018|

Bedrijven die nieuw zijn met zoekmachine marketing zullen zich afvragen welk marketing instrument zij in moeten zetten om hun online doelstellingen te behalen. In deze zullen we antwoord geven op de vraag waarom je Zoekmachine Adverteren (SEA), Zoekmachine Optimalisatie (SEO) of een combinatie van beide zou moeten inzetten. Hierbij wordt het verschil en de samenhang tussen deze twee diensten belicht.

SEA

Eén van de meest effectieve online marketing kanalen om meer bezoekers en conversies te genereren is zoekmachine adverteren (SEA). Adverteren in zoekmachines levert direct resultaat op. Door het inzetten van de juiste zoekwoorden in combinatie met een aantrekkelijke advertentietekst kan heel specifiek de juiste doelgroep bereikt worden.

SEO

Van alle internetgebruikers maakt 97% gebruik van zoekmachines. Wanneer deze internetgebruikers op zoek gaan naar jouw bedrijf of product is het essentieel om bij de betreffende zoekresultaten te staan. Het inzetten van SEO zorgt voor hogere posities in deze resultaten van zoekmachines.

SEO en SEA

Er wordt vaak gedacht dat wanneer men hoog scoort in de organische zoekresultaten adverteren overbodig is. Dit is niet waar, juist de combinatie van SEA en SEO heeft een zeer positief effect op de resultaten.

Meer weten? Neem contact op!

Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verhogen. Blijf je onze site gebruiken dan ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Accepteer