Drukwerk in stijl voor Kippie Doetinchem

Geschreven door:
Inge is werkzaam bij Mull2media
Inge

Breng je merk tot leven

  • CreĆ«er herkenning van je merk of onderneming
  • Jouw huisstijldragers op maat gemaakt
  • Professionele grafische ontwerpen

Gratis en vrijblijvend

Reclame die goed aansluit op je merk zit hem niet alleen in de grote dingen, zoals een website of het logo op je gevel. Het is juist sterk als je jouw merkidentiteit doortrekt tot in de kleine details. Dit hebben ze bij Kippie ook goed in de gaten. Een herkenbare huisstijl hebben ze al, voor het drukwerk van flyers en cadeaubonnen klopte Kippie Doetinchem bij ons aan. Want ook drukwerk kan bijdragen aan het zichtbaar maken van jouw merk.

De kippiepan

Heerlijk voor tijdens een verjaardag, bij een voetbalwedstrijd of misschien zelfs bij het kerstdiner: de kippiepan. Deze pan kan je tot de nok laten vullen met verschillende kipsnacks en meenemen naar huis, om op te warmen wanneer het jou uitkomt. Maar hoe werkt die pan dan? Ja, dat is niet voor iedereen zo logisch en daarom is er een handig stappenplan, gedrukt op een flyer. Uiteraard sluit het ontwerp van dit drukwerk helemaal aan op de huisstijl van Kippie. De flyer met het stappenplan krijg je bij het bestellen van de pan, zodat er geen onduidelijkheden zijn over het opwarmen. Want koude kip is niet lekker, maar aangebrande kip ook niet.

Drukwerk: de cadeaubonnen

Nu hoor ik je denken, goh dat is misschien een leuk idee om iemand te verrassen met de lekkernijen van Kippie. Als jij het leuk vindt kan je een cadeaubon geven. Het drukwerk van Kippie houdt namelijk niet op bij de flyer, ze hebben ook cadeaubonnen. Deze hebben wij voor Kippie Doetinchem mogen drukken in dezelfde opvallende stijl. Wij zeggen tast toe!

Geen druk!

Wij willen je niet onder druk zetten, maar het is slim om met je drukwerk aan de slag te gaan. En als je hier niet zelf uitkomt, dan helpen wij je graag verder. Je bereikt ons via de mail of doe ons een belletje op 0314-361516.

Meest populaire berichten

Volg Mull2media op social media