Tips voor het doorvoeren van een sterke huisstijl

Breng je merk tot leven

  • Creëer herkenning van je merk of onderneming
  • Jouw huisstijldragers op maat gemaakt
  • Professionele grafische ontwerpen

Gratis en vrijblijvend

Zoals wij eerder schreven, is het belangrijk om een goede huisstijl te hebben voor jouw bedrijf. Hiermee laat je zien wie je bent en roep je direct al een gevoel op bij wie je bent en wat je doet. Achter een goede huisstijl gaat enorm veel kracht schuil. Belangrijk is dus om jouw huisstijl zo in te zetten, dat je hier het maximale effect uit haalt. Wij vertellen jou graag waarom het belangrijk is om je huisstijl strak door te voeren.

Jouw huisstijl inzetten

Heb je een huisstijl staan waar je trost op bent? Dat is goud waard. Zonde dus om jouw huisstijl enkel via jouw website naar voren te laten komen. Er zijn veel middelen om in te zetten voor het herkenbaar maken van jouw bedrijf. Denk aan het gebruik van gevelaankleding bij jouw bedrijf, of laat jouw auto wrappen door een specialist. Door jouw merk en bijbehorende huisstijl zoveel mogelijk onder de ogen van jouw doelgroep te laten vallen, creëer je herkenbaarheid. En dat is wat je wil.

Ga voor herkenbaarheid

Nog een tip: zorg dat je één keer een goede huisstijl neerzet, en houd daar aan vast. Het is zonde om even snel een huisstijl op tafel te gooien, om er vervolgens achter te komen dat de huidige huisstijl toch niet helemaal past bij jouw bedrijf. Verander je vervolgens van huisstijl, dan ben je in één klap alle opgebouwde herkenbaarheid kwijt. Enorm zonde! Neem hier dus de tijd voor, analyseer en durf ideeën van tafel te schuiven. Alleen zo kom je op een duurzame huisstijl, waar je nog tientallen jaren mee vooruit kunt!

Een sterke huisstijl

Wanneer is een huisstijl dan echt sterk? Wanneer mensen puur het beeld van jouw huisstijl voor zich zien en deze linken aan jouw bedrijf of merk, zit je goed. Kijk maar eens naar onderstaand beeld. Ik hoef je niet te vertellen wat je in de verpakking van deze repen vindt. En dat, zónder dat de naam van het product genoemd wordt. Wanneer je dit kan maken, staat je huisstijl sterk. Dit is het doel van iedere huisstijl. Wanneer je jouw bedrijfsnaam bij wijze van spreken achterwege kunt laten, heb jij jouw huisstijl sterk doorgevoerd.

Hulp bij het doorvoeren van jouw huisstijl

Heb je hulp nodig bij het neerzetten van een sterke huisstijl? Of heb je een mooie huisstijl staan, maar heb je moeite met het veelvuldig doorvoeren hiervan? Wij denken graag met jou mee! Onze specialisten staan voor jou klaar om jouw bedrijf als nooit te voren naar voren te laten knallen en er met jouw huisstijl voor te zorgen dat mensen jouw bedrijf overal herkennen. Of dit nu via autobelettering, briefpapier, vlaggen of andere communicatiemiddelen is. Neem vooral even contact met ons op, dan gaan we ervoor zorgen dat ook jouw bedrijf of merk de herkenbaarheid krijgt die het verdient!

Meest populaire berichten

Volg Mull2media op social media