[vc_row height=”small”][vc_column][vc_column_text]

Conversie marketing

Conversie marketing is een vrij nieuwe marketingvorm. Maar wel een zeer belangrijke. Hoe zorg je ervoor dat de website bezoekers laat converteren tot lead of klant? Een hoge conversie zorgt immers voor een hogere omzet. De medewerkers van reclame bureau Mull2media in Doetinchem hebben wel een antwoord op deze vraag!

Conversie marketing is eigenlijk het maken van drempelvrije websites en/of landingspagina’s. Je geeft bezoekers geen aanleiding om te twijfelen. Bezoekers moeten zonder problemen de afgesproken handeling doen, zoals bijv. een online aankoop. Vaak gaat dit om details en kan vrij complex in elkaar steken, maar conversie marketing zorgt voor extra omzet.[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

Jouw voordelen van conversie marketing:

  • Meer klanten zonder hiervoor te hoeven adverteren
  • Hogere conversieratio huidige bezoekers
  • Stijging van de winstpercentage
  • De kosten blijven gelijk en de omzet neemt toe
  • Door een hogere winst heb je weer mogelijkheden nieuwe klanten aan te trekken

[/vc_column_text][vc_column_text]

Hoe gaan wij te werk?

Eerst analyseren we kritisch de website en de huidige online resultaten. De volgende onderdelen zijn hierbij belangrijk:

  • Wat is het huidige conversiepercentage?
  • Wat kan er getest worden?
  • Welke pagina’s converteren goed en welke niet?
  • Hoe is de gebruikersvriendelijkheid (usability) te verbeteren?
  • Waar en waarom verlaten bezoekers het conversieproces?

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][us_single_image image=”8064″ align=”center” css=”.vc_custom_1441695871204{margin-top: 125px !important;}”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]
[/vc_column_text][vc_column_text]

Antwoorden op de bovenstaande vragen geeft ons de mogelijkheid een uitgebreide verbeteranalyse te maken. Aan de hand van deze verbeteranalyse kunnen we een optimalisatietraject starten. Vaak maken wij tijdens de optimalisatie gebruik van A/B en Multivariate testing. Aan de hand van deze testmethodes komen we erachter welke pagina’s/onderdelen het beste converteren.

Voor het meten en analyseren maken wij meestal gebruik van Google Analytics en Website Optimizer. Deze software is gratis, dus optimalisatietrajecten kunnen wij voor relatief lage prijzen aanbieden.[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

Interesse? Neem contact op met de internet marketing-afdeling van Mull2media. Ze kunnen jou een passend advies geven.

[/vc_column_text][us_btn text=”Neem nu contact met ons op!” align=”right” external=”” icon=”mail” link=”url:%2Fmull2media%2Fcontact%2F”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]